5.0 (200+ Reviews)
5/5

Maleisie, Golf van Thailand

4 (200+ reviews)
4/5

Omschrijving hotel

Ontdek deze winter Maleisië, Thailand en Vietnam. Alle drie de landen hebben prachtige plaatsen die jij gaat bezoeken. Wat dacht je van Kuala Lumpur met haar Petronas Twin Towers en magische Batu Caves. Wandel door de drukke straten en wegen in Ho Chi Minh stad en bekijk de Notre Dame. Wat ook een aanrader is, is de Ben Thanh Markt. Deze overdekte markt vind je van alles, misschien ook wel jouw souvenir. Droom weg op het eiland Koh Samui en maak een lekkere strandwandeling. Hoe kom je op deze bestemmingen? Met de Mein Schiff 5. Aan boord van dit mooie schip van dit leuke restaurants zoals Osteria of GOSCH Sylt. Boek een ontspannende behandeling in SPA & Meer of lig op een bed bij het zwembad. Het is extra genieten door de Premium All Inclusive formule dranken, fooien en bijna alle restaurants zijn inbegrepen. Wat een heerlijke cruise gaat dit worden.
15 dg cruise Maleisië Thailand en Vietnam ligt in Koh Samui in Maleisie 15 dg cruise Maleisië Thailand en Vietnam wordt gemiddelde beoordeeld met een 8. Je vliegt direct op Golf van Thailand naar de plaats Koh Samui, waar je hotel 15 dg cruise Maleisië Thailand en Vietnam vindt. Het hotel is niet specifiek op kinderen gericht en beschikt helaas niet over een zwembad. Wij vergelijken de goedkoopste vakantie naar 15 dg cruise Maleisië Thailand en Vietnam voor u. Bekijk de reviews en boek direct uw vakantie.
Aanbieders

Vanaf

€1099