5.0 (200+ Reviews)
5/5

Nederland, Finnmark

4 (200+ reviews)
4/5

Omschrijving hotel

Prachtig, indrukwekkend, schitterend. Je komt superlatieven te kort voor deze cruise naar Noorwegen. Je vaart onder andere door het Geirangerfjord dat niet voor niets op de wereldnatuurerfgoedlijst van UNESCO staat. Maar wat dacht je van bestemmingen als Flåm, Trondheim en Bergen? Stuk voor stuk geweldige plaatsen om te zien en te beleven. Flåm met haar wereldbekende treinbaan. Trondheim met haar karakteristieke pakhuizen op houten palen. Bergen met haar prachtige wijk Bryggen en kasteel Bergenhus. En last but not least bezoek je ook nog de Noordkaap. Het meeste noordelijke punt van Europa. Wanneer je niet van boord bent verblijf je comfortabel aan boord van de Nieuw Statendam. Met haar Greenhouse Spa en salon kun je jezelf trakteren met een heerlijke massage of behandeling. Geniet van live muziek in het Lincoln Center Stage of bezoek een mooie show aan boord. Koffers al klaar? Cruisen maar.
15 daagse cruise van IJmuiden tot de Noordkaap ligt in Alesund in Nederland 15 daagse cruise van IJmuiden tot de Noordkaap wordt gemiddelde beoordeeld met een 7.6. Je vliegt direct op Finnmark naar de plaats Alesund, waar je hotel 15 daagse cruise van IJmuiden tot de Noordkaap vindt. Het hotel is niet specifiek op kinderen gericht en beschikt helaas niet over een zwembad. Wij vergelijken de goedkoopste vakantie naar 15 daagse cruise van IJmuiden tot de Noordkaap voor u. Bekijk de reviews en boek direct uw vakantie.
Aanbieders

Vanaf

€2566