5.0 (200+ Reviews)
5/5

Duitsland, Bremen

4 (200+ reviews)
4/5

Omschrijving hotel

Cruisen met Kerst en Oud en Nieuw? Ga dan mee met Mein Schiff 3. Laat je verrassen door de verschillen in natuur en cultuur tijdens deze cruise. In Bremerhaven stap je aan boord van het schip. Varend richting het zuiden, ontdek je de vele faciliteiten aan boord. Kom tot rust in de Spa & Meer met de Premium All Inclusive verzorging geniet je kosteloos van de sauna's en stoombaden. Trek een baantje in het 25 meter lange zwembad of neem plaats in het theater voor een spectaculaire show. Ben je een wandelfanaat? Dan zit je met deze cruise goed. Wandel over het bloemeneiland Madeira en over het ruwe vulkaanterrein van Lanzarote of maak een ontspannen strandwandeling door de duinen van Gran Canaria. Is wandelen een minder grote hobby? Kom dan bij op de stranden van Fuerteventura of probeer één van de vele watersportmogelijkheden. Maak in Porto kennis met de Fado muziek en geniet in Lissabon van een heerlijke Pastéis de Belém of een lekker glas port. Ook aan boord geniet je zorgeloos van al het lekkers. Beleef een vakantie als nooit tevoren.
22 dg cruise Canarische Eilanden en Portugal ligt in Arrecife in Duitsland 22 dg cruise Canarische Eilanden en Portugal wordt gemiddelde beoordeeld met een 8.4. Je vliegt direct op Bremen naar de plaats Arrecife, waar je hotel 22 dg cruise Canarische Eilanden en Portugal vindt. Het hotel is niet specifiek op kinderen gericht en beschikt helaas niet over een zwembad. Wij vergelijken de goedkoopste vakantie naar 22 dg cruise Canarische Eilanden en Portugal voor u. Bekijk de reviews en boek direct uw vakantie.
Aanbieders

Vanaf

€3469