5.0 (200+ Reviews)
5/5

Griekenland, Adriatische Riviera

4 (200+ reviews)
4/5

Omschrijving hotel

Stap aan boord van de MSC Opera en vaar naar de mooiste bestemmingen in Griekenland en Italië. Aan boord maak je kennis met de vele faciliteiten die het schip te bieden heeft. Geniet van een lekkere cocktail in de Lo Spinnaker Bar met uitzicht op de golvende zee. S ‘Avonds bezoek je een bijzondere show in het Teatro dell’Opera en sluit je de avond af met een heerlijk glas wijn in de Cotton Club. De MSC Opera vaart je naar de Griekse eilanden, waar je kennis maakt met het ultieme vakantiegevoel en het eilandleven. Geniet van de zon, zee en het strand in het prachtige Kefalonia. Breng een bezoek aan de beroemde witte huisjes met blauwe koepels in Santorini of dwaal door de drukke winkelstraten met vele terrasjes en pleinen in Heraklion. Bestel een heerlijke Pita Giros met een glas Ouzo en geniet van de mooie uitzichten. Met heel veel mooie herineringen laat je Griekenland achter je en vaar je door naar Italië. Stap in Bari terug in de tijd tijdens een wandeling door het oude stadscentrum. Vergeet geen bezoek te brengen aan Alberobello, een bijzondere stad met cirkelvormige huizen met puntige daken die op de UNESCO werelderfgoedlijst staan. Cruise vervolgens verder en geniet nog van de zon en een drankje aan het zwembad. Met cruisen kan het allemaal.
8 dg cruise Griekse Eilanden en Italie ligt in Argostoli in Griekenland 8 dg cruise Griekse Eilanden en Italie wordt gemiddelde beoordeeld met een 7.8. Je vliegt direct op Adriatische Riviera naar de plaats Argostoli, waar je hotel 8 dg cruise Griekse Eilanden en Italie vindt. Het hotel is niet specifiek op kinderen gericht en beschikt helaas niet over een zwembad. Wij vergelijken de goedkoopste vakantie naar 8 dg cruise Griekse Eilanden en Italie voor u. Bekijk de reviews en boek direct uw vakantie.
Aanbieders

Vanaf

€747